Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Evropeizam naših suseda, ili zadnjicom na Bože pravde

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 07 novembar 2012 13:39
Zoran Đorđević
Slažem se sa autorom da na ovakve ispade ne treba odgovarati istom merom, ali mislim da je trener posle tog incidenta morao da izvede igrače sa terena i krene kući. Ovako se, na neki način, legalizuje shvatanje da se Srbima sme govoriti i raditi ono što Srbi drugima ne smeju. Legalizuje se pravo da nas ponižavaju na sve moguće načine, a da mi to moramo da trpimo.
Da su to isto Srbi uradili Hrvatima ili Crnogorcima u Beogradu, to bi danima bila prva vest na Si-En-Enu posle predsedničkih izbora i uragana.
Preporuke:
96
2
2 sreda, 07 novembar 2012 13:42
Student
Jako nebitna stvar za ovo Sarajevu. Baš me briga što je 20-ak muslimana/prostaka uradilo to što je uradilo. Mnogo je pogubniji Beograd i njegova "građanska elita" razni fondovi za humantirano pravo,Helsinški odbori..REKOMI i slični. Ne možemo da utučemo na to kako nje urednik HRT-a da napravi dnevnik,ili kako će navijači u regionu da se ophode prema nama. Jadna je zemlja koja ima e-novine,peščanik..i slične
Preporuke:
122
6
3 sreda, 07 novembar 2012 13:57
mirjana
Ja mislim da im treba vratiti.
Preporuke:
24
56
4 sreda, 07 novembar 2012 14:11
Berislav
Ma nema mesta sekiraciji.Komsije su samo pokazale svoje pravo lice.
Preporuke:
92
1
5 sreda, 07 novembar 2012 14:24
Pitagora
U poslednjem pasusu ovog,inače dobrog i jezgrovitog teksta, sam autor je dao najbolji odgovor na pitanja koja se nameću. Do pre dve decenije živeli smo u lažnoj atmosferi nepostojećeg bratstva, dok nešto jače od nas nije otvorilo Pandorinu kutiju zla, početkom devedesetih. Kao da do tada nismo znali onu efektnu rečenicu Čarlsa Bukovskog: kad ljubav postane zapovest, mržnja može postati zadovoljstvo. Mnogo je važnije pitanje, šta će biti s nama, hoće li kod nas, u Srbiji, među nama, biti bratstva? Na tu temu Dostojevski je jednom lepo rekao: bude li braće, biće i bratstva.
Preporuke:
67
0
6 sreda, 07 novembar 2012 14:40
ben
Šta mislite šta bi se desilo Srbiji,kakva bi dreka nastala od "druge Srbije",da se na adekvatan način odgovori "balijama",npr.da se Muhamed izloži poruzi kao u Danskoj!
Preporuke:
55
0
7 sreda, 07 novembar 2012 15:35
Mirjana BG
Pa Srbija je puna i prepuna onih koji bi vrlo radi sočno cmoknuli ponuđene nam stražnjice, jer, zaboga, to su BOŠNjAČKE stražnjice, a naša samozvana ,,elita" se i ovako upinje ko će više i strasnije ,,ljubiti" mile nam komšije. Da se ovo desilo u Beogradu, na Javnom servisu bismo odgledali specijale i u Oku, i u kod dve Olje, sve u svrhu novog ispiranja mozga kako smo primitivni, agresivni, fašisti itd. Ovako, ko god da uvredi Srbe, to se podvodi ili pod ,,umetničku slobodu" ili pod ,,nestašna deca" ili ,, posledice srpskih zločina iz prošlosti". Ja ne bih ništa slično priredila njima, napokon, ovo je bio raj za gejovanske oči, ali bih, dok bude sviralka njihova himna( inače Srbi u Bosni mahom i ne prepoznaju tu melodiju), iz sveg glasa pevala ,,Bože pravde".
Preporuke:
62
0
8 sreda, 07 novembar 2012 15:35
giga
Zašto se veliki "pomiritelj",tvorac raznih Deklaracija (Srebrenica),"internacionalni državnik" g.Boris Tadić (bivši predsednik)ne oglasi u svom stilu (kao prosečni profesor u običnoj gimnaziji)!
Preporuke:
41
0
9 sreda, 07 novembar 2012 15:38
Beli Orao
1. Šta je uradio delegat?
2. Šta je uradio RSS?
3. Šta je uradila Vlada Srbije?
Ništa. Pa čemu onda priča. Mi ovde znamo šta bi. Makar jedan demarš i proterivanje ambasadora.

P.S.
Kada je u neko vreme uhapšen u SA brat Mustafe Golubića, Golubić je poručio šefu policije da ako mu ne pusti brata da će lično da ga obesi gde treba i za stvar koju treba.
Brat je pušten. Kakve sad pa ovo ima veze sa ovim likovima koji i iz ekrana smrde?
Preporuke:
51
0
10 sreda, 07 novembar 2012 15:43
zoran
Šta reći o ovom najnovijem gnusnom ispadu bošnjačkih navijača u Sarajevu? Da li je to odraz kolektivne mržnje prema Srbima...


DA!

autor dalje u tekstu predlaze, "ako oni tebe kamenom, ti njih hlebom"...ali ne, moje je "ako oni tebe kamenom, ti prevrni brdo na njih" time ce da razmisle kad se budu hvatali za kamen, a i vise ce da me postuju, jer ako ja njih stalno budem gadjao hlebom, ja ne samo da sam glup, vec sve vise postajem idiot.

pogledajte amerikance i engleze, neko na njih baci zrno peska, oni razore kompletnu drzavu, i posle toga pola sveta im se jos umiljava...tako da...
Preporuke:
36
5
11 sreda, 07 novembar 2012 15:47
kaca
Taj primitivizam nije od juce , on je prisutan poslednjih 30 godina i vise govori o onome ko ga izvodi nego o onom kome je namenjen . MRZNJA PRE RAZARA ONOG KOGA JE NOSI NEGO ONOM NA KOGA JE USMERENA , TO NIJE FLOSKULA , TO SU CINJENICE IZUCAVANE U DOMENU UTICAJA EMOCIJA U PSIHOLOGIJI .
SAMO CVRSTINA NASE REPREZENTACIJE I POBEDA NA TERENU MOZE SMIRITI OVAJ PRIMITIVIZAM !
Preporuke:
31
0
12 sreda, 07 novembar 2012 15:47
volim Srbiju
Autor je u pravu, treba se smejati na njihovu glupost i vulgarnost, jer oni zaista nisu bitni za nas. Ne bi nam bilo prvi put da nas se tako vredja i nipodostava samo zato jer smo Srbi, zato braco budite ponosni na to sto smo Srbi jer to tako gordo zvuci mada i ovako bedni i jadni samo nam je nekakv ponos ostao/
Preporuke:
31
1
13 sreda, 07 novembar 2012 15:49
tamo-vamo
I ako je od muslimana mnogo je bre brate, samo oni su mogli da pokazu svoju nemoc u svakom smislu pa i ne treba da im odgovaramo istom merom jer samo onaj ko ima problema moze tako da pokazuje zadnjicu/ inace tekst veoma korektan i dobar.
Preporuke:
27
0
14 sreda, 07 novembar 2012 15:51
el ninjo
šta da radimo? nećemo ništa da radimo. nismo mi Japanci. najkraći put je u stvari i najduži. dugo treba vremena da dođe iz pozadine u glavu.
Preporuke:
21
0
15 sreda, 07 novembar 2012 16:00
mirjana
Autor je u pravu, treba se smejati na njihovu glupost i vulgarnost, jer oni zaista nisu bitni za nas.


Itekako su bitni za Srbe koji su još uvek prinuđeni da žive sa njima u tzv BiH. Osokoljeni nekažnjavanjem, pomahnitaće još i više. Zato ja tvrdim da im treba vraćati ODMAH i OŠTRO.
Preporuke:
40
1
16 sreda, 07 novembar 2012 16:35
Milorad Stanojlović
@Zoran Đorđević; sreda, 07 novembar 2012 12:39

Slažem se sa komentatorom.
Za ovakve incidente kriva su rukovodstva.
Primitivac ostaje primitivan i ništa drugo.
Rukovodioci, delagati i dr. mogu biti pritom još i neodgovorni.
Uostalom, ako sami ne poštujemo svoju himnu, zašto to zahtevamo od drugih?
Što se tiče pak, Novog Pazara, ova ista himna je pre Drugog svetskog rata bila vrlo popularna u ovom gradu.
Dalje vidite sami.
Koga to interesuje on će lako saznati - zašto?

S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
19
0
17 sreda, 07 novembar 2012 16:39
Beatović Nebojša
Bespredmetno je komentarisati postupke navijačkih skupina,pogotovo na prostoru Jugoslavije.Od 1989 godine sve ozbiljnije navijačke grupe su izmanipulisane i instruisane od obavještajno-političkih struktura,te samo njihovo djelovanje, u najmanju ruku, ima za cilj provokaciju i podgrijavanje i multiplikaciju mržnje.
Kome takvo nešto odgovara je pravo pitanje.
Preporuke:
16
2
18 sreda, 07 novembar 2012 16:45
Ignorisati
Najgore je pridavati toliko vaznosti prostacima i divljacima. To je njima hrana i sada ocekuju da im se to vrati, i samim tim opravdaju svoje bedno ponasanje.
Zapamtiti ali ignorisati njihovo maloumno ponasanje, i apsolutno ne treba da se spustamo na njihov primitivni nivo i uzvracati slicnim.
Tacno je, da te pokazane zadnjice, vise govore o njima samima no o nama.
Preporuke:
12
5
19 sreda, 07 novembar 2012 17:17
Zoran
Pored izmisljennih afera sa prisluskivanjem sada se podize prasina i oko nekoliko primitivaca. Da bi se zabasurila prodaja Kosova za licne racune pojedinaca u Srbiji.
Inace su ovim cinom ti navijaci su ponizili najvise tzv Bosnjake odnosno Srbe Muslimane. Ovako glupim trikom su dokazila da su ustvari Srbi.
Preporuke:
4
15
20 sreda, 07 novembar 2012 17:19
Bivši Sarajlija
Mnogi otkrivaju toplu vodu, a zna se: 1) Mržnja MUslimana i Hrvata prema Srbima traje vekovima, bar jedan vek intenzivno, u saglasju sa EU "prodorima na Istok", 2) Ta mržnja je bila vodilja genocida nad Srbima u Prvom i Drugom svetskom ratu, a genocid je ostao nekažnjen, kao što je i danas u EU nekažnjeno ubijanje Srba, ali je kažnjiva svaka odbrana Srba 3) I danas se muslimani i "bosni" od rođenja uče da mrze Srbe, i to je ugrađeno u društveni sistem Federacije bih, 4) U EU je isti odnos prema Srbima, samo lukaviji po potrebi.
Jedino rešenje je da Republika Srpska postane nezavisna Država, a onda će oni okretati svoje guzice jedni drugima. Na Srbe će zaboraviti da postoje, jer će Srbi biti zaštićeni svojom Državom.
ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA !!!
Preporuke:
56
2
21 sreda, 07 novembar 2012 17:22
Robespijer
Mislim da incident u Sarajevu ne zaslužuje toliku medijsku pažnju, koliko mu se pridaje. Sam čin jeste sraman, ali se veoma malo razlikuje od ponašanja domaćih huligana i primitivaca, dok zvižde tuđim himnama. Huligani i primitivci su svugde isti, bez obzira na nacionalnost. Ovde je samo to više izraženo, zbog svega što se dešavalo proteklih decenija. Takođe, parola domaćih huligana ''Nož, žica, Srebrenica'', je takva sramota, bez obzira šta se tamo zaista dogodilo - u oba slučaja je sramna. Šta onda očekivati u Sarajevu? - Cveće? Ne, treba očekivati u nekom trenutku i gore stvari i neki takođe fašistički transparent na račun srpskih žrtava. I tako sve u krug, dok države ne odluče da se obračunaju sa fašizmom ili dok se međusobno ne poubijaju.
Preporuke:
12
41
22 sreda, 07 novembar 2012 19:21
Dvostruki standardi
2005.godine FIFA je kaznila Fudbalski savez Srbije i Crne Gore sa 35.000 švajcarskih franaka i igranjem jedne zvanične utakmice (protiv Azerbejdžana) pred praznim tribinama zbog incidenata na utakmici Srbije i Crne Gore protiv Bosne i Hercegovine. FS SCG kažnjen je zbog propusta u organizaciji utakmice u delu bezbednosti, ponašanja navijača i rasističkih transparenata na tribinama stadiona. Marakana je tada bila oblepljena transparentima Nož žica Srebrenica, Ratko, hvala ti, Škorpioni.
Preporuke:
11
1
23 sreda, 07 novembar 2012 19:29
RAT-ko
Bivši Sarajlija
Mnogi otkrivaju toplu vodu, a zna se: 1) Mržnja MUslimana i Hrvata prema Srbima traje vekovima, bar jedan vek intenzivno, u saglasju sa EU "prodorima na Istok", 2) Ta mržnja je bila vodilja genocida nad Srbima u Prvom i Drugom svetskom ratu, a genocid je ostao nekažnjen, kao što je i danas u EU nekažnjeno ubijanje Srba, ali je kažnjiva svaka odbrana Srba 3) I danas se muslimani i "bosni" od rođenja uče da mrze Srbe, i to je ugrađeno u društveni sistem Federacije bih, 4) U EU je isti odnos prema Srbima, samo lukaviji po potrebi.
Jedino rešenje je da Republika Srpska postane nezavisna Država, a onda će oni okretati svoje guzice jedni drugima. Na Srbe će zaboraviti da postoje, jer će Srbi biti zaštićeni svojom Državom.
ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA !!!

Svaka cast srbine.Ovome bi samo nadodao za neobavestene da procitaju od Iva Andrica "Pismo prijatelju iz 1920" pisano zamalo od pre 100g.U tom pismu sv elepo pise i objasnjeno.
Repubila Srbska na vjeke vjekova.
Preporuke:
29
0
24 sreda, 07 novembar 2012 20:32
Zaharije Orfelin
Šta reći o ovom najnovijem gnusnom ispadu bošnjačkih navijača u Sarajevu? Da li je to odraz kolektivne mržnje prema Srbima, ili se radi o poremećenoj psihologiji?
----------------------------------------------

Kombinacija dvoga. Kolektivna mržnja prema Srbima,
učinila je da su skrenuli umom.Jadnici.
Preporuke:
18
0
25 sreda, 07 novembar 2012 21:32
KK
Iѕgleda da slabo peru ѕadnjice, a po veri bi trebalo. iѕgleda da prasetina nije tako neomiljena kod ovih.
Preporuke:
12
2
26 sreda, 07 novembar 2012 21:40
A.Č.
LEONID IVAŠOV, ČUVENI RUSKI GENERAL I PREDSEDNIK RUSKE AGP za pressrs.ba press Republike Srpske govori o rusko-srpskim odnosima i perspektivama u budućnosti.

http://pressrs.ba/sr/vesti/vesti_dana/
Preporuke:
2
1
27 sreda, 07 novembar 2012 21:48
A.Č.
KEC IZ RUKAVA – NENAD KECMANOVIĆ
BiH sa vojskom ili bez nje?

http://pressrs.ba/sr/kolumne/kec_iz_rukava/story/26578/BiH+sa+vojskom+ili+bez+nje.html
Preporuke:
2
1
28 sreda, 07 novembar 2012 21:54
Ala
A sto se nisu depilirali pre slikanja?!Mozda su i reklama za muslimanski gay pokret.Ko bi znao?
Nije lako biti fukara!
Preporuke:
14
0
29 sreda, 07 novembar 2012 21:57
vasilije
ma jeste,srbi su pokazali koliko moralno vrede npr. u srebrenici,vukovaru,dubrovniku,na kosovu...kultura koja komšijama stvara civilne žrtve "snagom" svog oružja prema nenaoružanima, sada moralizuje...
Preporuke:
4
39
30 četvrtak, 08 novembar 2012 00:19
Srbin iz Srpske
Ko nešto drugo očekuje od javnosti u muslimanskom dijelu federacije prema srpskoj himni i Srbima ili je naivan ili su mu svrake mozak popile, a ovi gologuzani jesu reprezent te javnosti. Ko ima neke iluzije o zajedničkom životu njemu mozak nije u viklu, a ko dobija novac da zajedništvo propagira pokvarenjak je i mufljuz.Nažalost moram da priznam da je u ovom slučaju problem u nama Srbima. Neko zvanično lice iz Srbije na utakmici kaže da ništa nije vidio. Niko ništa nije prijavio. Ako se delegat pravi blesav šta je sa Rukometnim savezom Srbije? Muslimani neće podnijeti prijavu protiv sebe.To što mi ne želimo da reagujemo na ovaj vandalizam jako je zabrinjavajuće i nije bezazleno.
Preporuke:
19
0
31 četvrtak, 08 novembar 2012 00:21
Zoran
"Vasilije"
A šta je tu bilo nemoralno sa srpske strane. Dubrovnik - Vatikanski Diznilend za zaglupljivanje neobrazovanih zapadnih masa i propagiranje Katoličkih osvajača. Vukovar - Ustaški centar za iživljavanje nad Srbima. Srebrenica - Muslimanski centar pod Holandskom zaštitom iz kojeg su Mudžahedini masakrirali pravoslavno stanovništvo u Bratuncu i okolini. A jesu li Katolici ubijali naoružane Srbe u Jasenovcu. To je po tebi bilo moralno.
Preporuke:
23
1
32 četvrtak, 08 novembar 2012 00:48
nina
Cega se pametan stidi time se lud ponosi!
Preporuke:
8
0
33 četvrtak, 08 novembar 2012 00:57
@vasilije
Opet nisi popio lek ,ljutice se lekar na tebe jer ti je skrenuo paznju da se striktno drzis terapije,inace ce te smestiti u ustanovu za lecenje
takvih bolesnika.
Preporuke:
19
1
34 četvrtak, 08 novembar 2012 01:01
Susjedi, vaš je Peščanik izvanredan portal, tekstovi su briljantni i potpuno je nebitno jesu li katkada pretjerano ljevičarski!

--
Student
Jako nebitna stvar za ovo Sarajevu. Baš me briga što je 20-ak muslimana/prostaka uradilo to što je uradilo. Mnogo je pogubniji Beograd i njegova "građanska elita" razni fondovi za humantirano pravo,Helsinški odbori..REKOMI i slični. Ne možemo da utučemo na to kako nje urednik HRT-a da napravi dnevnik,ili kako će navijači u regionu da se ophode prema nama. Jadna je zemlja koja ima e-novine,peščanik..i slične
Preporuke:
10
1
35 četvrtak, 08 novembar 2012 04:17
himna
Kakva himna i država takva i reakcija. Bože pravde u zemlji nepravde? Da li su Srbi lud narod kada dopuštaju da im se ovakva himna pušta u sred mraka u kome žive. Ne iznenađuje to što se dešava sa tom himnom. Himna je ovo i zaslužila jer ne odražava pravo stanje u zemlji i državi.
Preporuke:
3
26
36 četvrtak, 08 novembar 2012 11:11
Zaharije Orfelin
& Zoran
"Vasilije"
A jesu li Katolici ubijali naoružane Srbe u Jasenovcu. To je po tebi bilo moralno.
________________________________________________

Nisu samo Katolici ubijali u Jasenovcu. Nego i
"hrvatsko cvijeće", Muslimani. Među prvih deset
najuspešnijih koljača( samo oni koji su, u toku radnog dana, mogli da zakolju 1.000 ili više Srba)
bila su i četvorica (4) Muslimana. Još jedan, pa
fifti-fifti.
Na jučerašnjem svedočenju na suđenju Radovanu Karadžiću
svedok je izjavio da su u Rajlovcu(Sarajevo), kod
zarobljenih Muslimana, nalazili specijalne noževe
za klanje Srba, ručne izrade, kao i spravice za
vađenje očiju.
Ta mržnja jeste vekovna, a poslednji rat u kojem su
Srbi unapred od strane "zapada", označeni kao
krivci,stimulisao je islamski fašizam do mere po
kojoj Bošnjaci misle da sada mogu otvoreno da je
iskazuju. Za ovakav razvoj događaja, najveći krivci
su naše Nataše,Sonje,Žarke,Čede,Borisi, i sva ta
"levičarska"bulumenta duhovnih,intelekualnih i
moralnih siromah
Preporuke:
19
0
37 četvrtak, 08 novembar 2012 11:24
Dragoslav Pakić
Najzad su Bošnjaci pokazali svoje pravo lice. Kod nas se kaže: ''sram ih bilo dupeta, obraza i nemaju''!
Preporuke:
11
0
38 četvrtak, 08 novembar 2012 11:59
bojan
Zasto se mi cudimo ovome?Pa mi u Beogradu imamo efendiju petra lukovica koji svaki dan sa svojih e-novina poziva muslimane na mrznju i ubijanje srba i niko tog fundamentalistu da uhapsi ili to smece da zabrani cak naprotiv sns i vucic su se reklamirali na tim e-novinama taj lik otvoreno u svojim tekstovima poziva na unistenje srbije najvise muslimane a zivi u beogradu i slobodno njim hoda i sad se mi cudimo na ovakve muslimanske reakcije. Toga ce u buducnosti jos vise biti jer njihova mrznja protiv srba se granici sa ludilom oni se odavno spremaju za novi rat protiv srba a mi kao veciti naivci toga nismo ni svesni
Preporuke:
16
0
39 četvrtak, 08 novembar 2012 12:11
Lav
Čiji je ovo glavni grad? Urođenici pokazuju svoj civilizacijski nivo , interesantna je njihova mimikrija, kad im dolazi Hilari i ostale hanume, izvrše konverziju u " malog mrava", poznajemo se, nama to ne pali. Samo urođenike treba dočekivati sa posebnim entuzijazmom i empatijom, respektujući njihove kulturološke obrasce...
Preporuke:
8
0
40 četvrtak, 08 novembar 2012 12:17
s.p.Lajković
Te hajdemo mi ovo,hajdemo ono . Da pokažemo da smo veća evropa od Evrope - tipično DRUGOSRBIJANSKI ,zaboravljajući da sportska hala nije pozorište kako inače oni iz EU žele da je predstave .Nije i neće biti .Mogu oni da donose kakve hoće zakone ali će kad tad da izbije ludilo iz mase i da napravi novi Hejsel - dao Bog videćete!
Inače EU će nas ceniti , kad budemo cenili sami sebe - svuda i na svakom mestu i na sportskim terenima i sa makljažom i sa lepim ponašanjem ali kako neki prema nama tako i mi prema nekom .Za razliku od boranije koja nas okružuje a koja zna samo da pravi ovakve ispade, ova zemlje ima čime da se ponosi u sportu ( ne u fudbalu ).
Naravno da sam zgadjen bezobrazlukom bosanaca ali im treba vratiti istom merom i za jedan više i gore .( Ne mislim na batine ali i to je legitimno kod uvrede )ili
treba da se, znači, pravimo nešto fini, dok nas oni vredjaju - da podmetnemo i drugi obraz , da ih poljubimo u zadnjice ? Šta li ?
Preporuke:
10
0
41 četvrtak, 08 novembar 2012 12:36
Cane
Napokon mu pokazase svoje prave obraze.
Preporuke:
10
0
42 četvrtak, 08 novembar 2012 13:50
Gordana
I onda Kamerun kaze da smo mi rasisti!?
Ipak ovolika mrznja zabrinjava. Hteli su drzavu i prijatelji Ameri i EU su im je dali.E, nisu ih obavestili da se drzava pravi zrtvama, bar mi Srbi to znamo kroz svoju istoriju.
Polako, sve ce doci na svoje mesto, samo se plasim da , po starom obicaju ne pozaboravljamo koliko nas mrze nasa bivsa"braca", pa da nasednemo i ponovo pocnemo da , nedaj Boze, pravimo neke saveze ili, daleko bilo , neku drzavu sa svima njima.
Inace sam za potpunu ignoraciju svih gadosti kojim nas provociraju, a svaki sportski dogadjaj po mogucstvu POBEDITI i u najkrcem mogucem roku napustiti "prijateljsku" teritoriju ucrivo i sa ignoracijom.Ignorisanje provokatora najvise pogadja!
Preporuke:
9
0
43 četvrtak, 08 novembar 2012 15:00
Lolita
U Drugom ratu, bosanski muslimani a i oni iz Raške, su masovno prišli ustaškim postrojbama, uz nekoliko časnih izuzetaka, čijim su imanom i delom decenijama mahali njihovi sunarodnici kao dokazom antifašizma. Iako su sve do 43., 43. godine bili na strani nacizma, pitam vas, da li iko zna za neko značajno, poznato ime iz vremena posle rata, a da je musliman, kome je suđeno i čije se ime spominjalo kao primer kvislinškog delovanja. Nema toga, već tek danas saznajemo za nekakve efendije i slične zločince. A nema, jer su muslimani bili miljenčad i ljubimci tadašnjeg režima, narod koji je bio pokusni kunić za projekat ,,kako stvoriti novu naciju". Omiljena priča i ranije i sada je o nekakvim ,,genocidima" izvršenim nad njima, zato se ovi tokmaci sa tribina i ne stide da rade to što rade, jer misle da nema ničega čega bi se Bošnjaci morali stideti. Nisu svesni da su svojim činom pokazali PRAVO LICE svoga ,,multietničkog, tolerantnog" grada.
Preporuke:
17
0
44 četvrtak, 08 novembar 2012 15:30
Perun@Student
Jadna je ona zemlja koja ima ovakve "studente" koji razmisljaju sa nataknutim uzengijama na glavi.Ionako imamo mizernih 6% visokoobrazovanih.Od toga barem polovina njih razmislja kao ovaj "student".
Ovakvi treba sutra da vode ovu drzavu.Ali,otici ce vec oni u neku od omrazenih zapadnih zemalja,gde ce nama koji ovde ostanemo soliti pamet o propasti zapadne civilizacije.Jadno,bedno i tragicno.
Preporuke:
3
7
45 četvrtak, 08 novembar 2012 17:07
Zaharije Orfelin
& Lolita

Niko nije bio tako prijemčiv na sarajevske "priče
partizanke", kao što je to i danas, Beograd.
Gledao sam na RTS1, omaž Hajrudinu Krvavcu i filmu
"Valter brani Sarajevo". Rečenicom nemačkog oficira
koji stoji na brdu iznad Sarajeva, pokazuje rukom
na grad, i kaže " Das ist Walter ", naročito je bio
oduševljen režiser Aćin, za kojega je najveća tajna da je Sarajevo bilo drugi najustaškiji grad u NDH,
(odmah posle Zagreba), da su iz njega, čitave 1941.
i 42.g.povezani Srbi svakodnevno,u četvororedu, sa
Sebilja na Baščaršiji,gonjeni na Staru Železničku
Stanicu( gde je danas Kino "Arena" ), trpani u stočne vagone, i odvoženi u Jasenovac.U tom
" partizanskom gradu ", su 1943.g.,kada je u njega
stigao Maks Luburić, ispred katoličke crkve na
Marindvoru, Srbi živi kuvani u velikom kazanu,a u
njihovom ubacivanju u kazan, oduševljeno učestvovali
građani sa fesovima na glavi.I kako takav režiser,
obrazovan na titoističkim floskulama, lažima i
prevari,može da bude ozbiljan?
Preporuke:
15
0
46 četvrtak, 08 novembar 2012 17:17
@Šerun
Perun ti si ostao student i dok si živ ima da studiraš...
Preporuke:
6
1
47 četvrtak, 08 novembar 2012 19:32
Zoran Tucaković
Berislav
Ma nema mesta sekiraciji.Komsije su samo pokazale svoje pravo lice.

Ili, ako baš hoćemo da budemo precizni, pokazale su svoj obraz. :-)

U ovom trenutku treba da budemo dostojanstveni i da pokažemo Evropi ko je zaista civilizovan na zapadnom Balkanu.

Mi treba da OSTANEMO dostojanstveni, pošto dostojanstvo nije stvar trenutka, dok Evropi nema potreba da bilo šta pokazujemo, niti dokazujemo.
Preporuke:
3
0
48 četvrtak, 08 novembar 2012 19:39
Perun@Šerun
Ako nemate neki iole smislen komentar,nemojte ovako da odgovarate.
Preporuke:
1
5
49 četvrtak, 08 novembar 2012 22:42
BanjalukaKrajina
Pogrešno, ne treba mi njima da pokazujemo dostojanstvo već čeličnu pesnicu, kao da je nekog briga za našim dostojanstvom. Samo oštro i surovo sa poštovaocima pedofila i Arabije.
Preporuke:
9
0
50 petak, 09 novembar 2012 07:34
Karan
Nisu oni(balije)ovim pokazali svoje guzice vec svoje lice.
Preporuke:
5
0
51 petak, 09 novembar 2012 08:37
Lolita
Moj otac je bio beba kada su njegovog oca, zajedno sa velikim brojem drugih domaćina iz sela, ,,komšije" odvele na ,,razgovor". Naravno, nikada se više nije čulo za njih. Uloga muslimana ustaša u Drugom ratu je PREĆUTANA, kao i činjenica da je upravo Sarajevo bilo jedan od stubova ustaštva u NDH. Bosanski muslimani se i dan danas diče nekakvim svojim ,,antifašizmom", pri tome guraju u zapećak svaki pomen recimo, Handžar divizije, ili bilo čega što govori o njihovoj sramnoj ulozi u proteklim zbivanjima. Da je na vreme rečena istina, sve ovo bi bilo drugačije.Komunistička ,,elita", pre svega njeni srpski ili nazovi srpski kadrovi su učestvovali u tom sramotnom poslu skrivanja istine. Danas svi mašu nekakvim svojim ,,antifašizmom" a mi i dalje ćutimo. Zašto ne izneti brojke na videlo, pa će se znati ko je zaista stradao a ko je bio zločinac.
Preporuke:
12
0
52 ponedeljak, 12 novembar 2012 22:57
s.p.Lajković
Uostalom ovo je tipično za bosance -bošnjake .Pokazali su nam samo svoje obraze i ništa više .To što im se obraz nalazi nešto niže i sa druge strane nego kod ostalih primeraka ljudske vrste to je zato što se radi o Bošnjacima iz Bosne !
Preporuke:
0
0
53 sreda, 14 novembar 2012 02:43
Mirko
Kakve bravurozne mentalne akrobacije kod Srba. Tvrde da su Bošnjaci zapravo Srbi muslimanske vjere i braća, a sa druge strane ih se u više navrata pokušalo potamaniti u čim većem broju, protjerali ih sa pola BiH. Zar se tako radi sa 'braćom'.

Za one koji se prave neuki, Handžar divizija nastala je kao reakcija na četničke pokolje nad muslimanskim stanovništvom u Podrinju 1940-1942. I nije li licemjerno muslimanima progovarati ono što je citava Srbija radila od 1941-45, bila službeni nacistički saveznik. I neslužbeni ako ćemo iskreno

To su zaista zadivljujuće akrobacije.
Preporuke:
2
2
54 sreda, 14 novembar 2012 21:43
The Clash
Ne potresam se mnogo zbog sporta.Navijaci ma koji i ciji oni bili,su skupina neafirmisanih individua kojima nacionalizam,drzavna zastava i grb sluze za zadovoljenje licnih frustracija.Ne vidim nikakvu razliku u primitivizmu bilo koji takvih skupina,pogotovu na brdovitom Balkanu.
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 15 novembar 2012 18:07
Marfi
Pa cekajte bosnjaci su neka nacija koja je nastala od srba a zele da budu turci a nisu? A okrecu se od onih ko ih je pravio ? Pa takvi i bolje da se ne nazivaju Srbima vec tako kako se nazivaju im je primereno, ocigledno ih nismo napravili da budu kako treba...
Preporuke:
0
1
56 sreda, 21 novembar 2012 08:15
Miroslav GTA
Slucajno sam pranasao Vas sajt koji mi je jos vise vratio veru u Srbiju. Preporucicu ga istomisljenicima ovde u Torontu, cim pre jos danas 21.11.2012. Ove gole zadnjice stvar Srbije i namamo zasto da crvenimo pred nama samima. Za svet ne treba uopste da prezamo. One su dokaz na cemu Pravo Srpstvo vec vise od 20 godina ukazuje. Nikako se nesmemo spustiti na taj mizeran nivo. Apelujem da nasi navijaci i redari na sportskim dogadjajima, a zatim i policija sa sudstvom zestoko udare po nama ako se slucajno, ne daj boze, negde pojave i brukaju Srpstvo. Secam se vremena SRRJ kad je svaki nas gradjanin koji izidje van granica zemlje bio duzan da svijim ponasanjem drzi do ugleda zemlje. Ponavljam na njihov primitivizam od golih zadnjica do vredjajucih haskih presuda treba odgovoriti javno izrecenom ljubavlju prema Srbiji, na sta ce ovi goli shvatiti ko su i sta su.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner